Wykorzystanie okularów VR na lekcji o ukształtowaniu terenu umożliwia uczniom realistyczne i interaktywne doświadczenie trójwymiarowego środowiska, bez konieczności opuszczania sali lekcyjnej.Dzięki okularom VR uczniowie mogą odkrywać różne formy ukształtowania terenu, takie jak góry, doliny, wzniesienia i rzeki, przechodząc przez wirtualne trasy i środowiska.Okulary VR umożliwiają uczniom wizualizację i lepsze zrozumienie procesów geologicznych, takich jak erozja, sedymentacja czy działalność wulkaniczna, poprzez wirtualne prezentacje i symulacje.Uczniowie mogą również eksplorować różne typy krajobrazów, takie jak pustynie, lasy deszczowe czy lodowce, wzbogacając swoje zrozumienie różnorodności środowiskowych na Ziemi. Wykorzystanie okularów VR na lekcji o ukształtowaniu terenu może wzbudzić większe zainteresowanie uczniów tematem, angażując ich zmysły i dając im możliwość nauki poprzez doświadczanie wirtualnego świata